tadzik, temat wałkowany dziesiątki razy. Poszukaj na forum o reanimacji kabla. Ponadto kabla możesz używać z tą konkretną wersją programu, którą otrzymałeś na płycie.
kecaj, nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :-)
Nie do mnie te pytania - ja mam oryginalny kabel i ABSOLUTNIE mnie nie interesuje temat klonów :-) i akurat w tym temacie nie mam zamiaru poszerzać wiedzy
W więc pobawiłem sięmoim interfejsem i dalej nie mam komunikacji z samochodem. W dalszym Ciągu wykrywa Interfejs jako Ross-Tech ... ale w VCDS pisze, że nie podłączono do samochodu. Po podłączeniu do autka i przekręceniu stacyjki wpinam do kompa włączam VCDS i dioda na zielono. Ale jak już napisałem wywala komunikat, że nie podłączony do saochodu. I tak na okrągło.
Poprzez reanimacj przeszedlem zgodnie z opisem jednak w punkcie :
"10. Z katalogu Vidpidfix uruchom program vidpidfix.exe
1) najpierw zaznacz DEV#
2) Wciśnij przycisk Search
3) W okienku na dole powinny pojawić się dwa wpisy: 1 device(s) attached i w drugiej linii 0.
Zaznacz 0 tak jak na rys poniżej
4) Naciśnij Open
5) Naciśnij "Write default EE date"
6) Po zaprogramowaniu pojawi się napis EE_Program Complete!
7) Naciśnij OK i EXIT"
po wybraniu "4) Naciśnij Open" wywala mi błąd taki jaki się wysyła do Microsoftu z raportowaniem błędów i wychodzi mi z programu.
Pozostała procedura reanimacji idzie ok. Nie wiem czy to ta przyczyna czy inna?
Analizując pliki .ept sądze, że przyczyną może być ustawienie w pliku .etp pozycji:
C0 Signal=3
C1 Signal=2
C2 Signal=0
C3 Signal=1
C4 Signal=5
Tak ono u mnie wygląda.
Proszę tych, którzy mają taki sam kabelek jak mój czyli VAG912 o odczytanie programem MProg 3.0 swojego wsadu .etp zapisanie go i wklejenie lub wysłanie na PW.
Z tego co rozumiem to nasz kabelek (VAG912) oraz oprogramowanie pochodzi z firmy ROSS-TECH?? Na tej stronie można znaleść odnośniki do polskiej strony kabla ADAKO. Powiedzcie mi więc czemu ten kabelek jest nazywany klonem i nie da się na nim robić upgrejdów VCDS-a?? Jak wogóle rozpoznać że dany kabel jest ori a drugi jest clonem??
Na stronie RossTech-a jest również w wersji 10.6 czu to oznacza że mogę go pobrać i zainstalować do kabelka??
We wtyczce jest umieszczonu klucz produktu i to on odpowiada za poprawne działanie oprogramowania i upgrade. Ten klucz jest specyficzny dla każdego języka i dlatego jak kupisz ori kabel z niemiec nie uzyjesz go z polską wersją VCDS.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
W więc pobawiłem sięmoim interfejsem i dalej nie mam komunikacji z samochodem. W dalszym Ciągu wykrywa Interfejs jako Ross-Tech ... ale w VCDS pisze, że nie podłączono do samochodu. Po podłączeniu do autka i przekręceniu stacyjki wpinam do kompa włączam VCDS i dioda na zielono. Ale jak już napisałem wywala komunikat, że nie podłączony do saochodu. I tak na okrągło.
Poprzez reanimacj przeszedlem zgodnie z opisem jednak w punkcie :
"10. Z katalogu Vidpidfix uruchom program vidpidfix.exe
1) najpierw zaznacz DEV#
2) Wciśnij przycisk Search
3) W okienku na dole powinny pojawić się dwa wpisy: 1 device(s) attached i w drugiej linii 0.
Zaznacz 0 tak jak na rys poniżej
4) Naciśnij Open
5) Naciśnij "Write default EE date"
6) Po zaprogramowaniu pojawi się napis EE_Program Complete!
7) Naciśnij OK i EXIT"
po wybraniu "4) Naciśnij Open" wywala mi błąd taki jaki się wysyła do Microsoftu z raportowaniem błędów i wychodzi mi z programu.
Pozostała procedura reanimacji idzie ok. Nie wiem czy to ta przyczyna czy inna?
Analizując pliki .ept sądze, że przyczyną może być ustawienie w pliku .etp pozycji:
C0 Signal=3
C1 Signal=2
C2 Signal=0
C3 Signal=1
C4 Signal=5
Tak ono u mnie wygląda.
Proszę tych, którzy mają taki sam kabelek jak mój czyli VAG912 o odczytanie programem MProg 3.0 swojego wsadu .etp zapisanie go i wklejenie lub wysłanie na PW.
Proszę też o dalsze wsparcie!
Pozdrawiam. Tadzik.
Tadzik zapodaj na priwa komplet co i jak z tą reanimacją, mam taki sam kabelek mogę potestować ale muszę najpierw mieć narzędzia ? Jeszcze się tym nie bawiłem.
[ Dodano: Pon 13 Wrz, 10 11:13 ]
Czy działają u was opcje włączone vsdsem.
1. Drugi prawy halogen ?
2. Halogeny jako dodatkowe światła stopu?
U mnie nie mogę tego odpalić, niby mogłem zakodować ale nic to nie zmieniało.
Ostatnio mam problem, aby vcds czytał sterowniki. Mam Windows 7 i tryb zgodności z XP i uruchamiam jako admin, urządzenie jest widoczne, komunikacja z autem także. Updatów żadnych nie robiłem, działam na wersji dostarczonym z fejsem. Wielokrotny reset, kluczyk-zapłon itp nie pomaga, wkładanie wtyczki do odbII czy innego portu usb to samo.
Przeinstalowałem także soft łącznie z resetem kompa. Dioda na wtyczce świeci na zielono.
Problem taki że soft po odpaleniu zaczynam skanować i pojawia się komunikat brak łączności z CAN-Gateway.
Może spróbuje to odpalić na kompie z XP.
eroberto1, angielska wersja jest standardem we wszystkich wersjach językowych.
Kupując VCDS-a po polsku dostajesz razem oprogramowenie w wersji angielskiej.
Te oferty patrząc na cenę i możliwości nie są aż tak mocno wygórowane, ale według opisu w pełni legalne.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
eroberto1, angielska wersja jest standardem we wszystkich wersjach językowych.
Kupując VCDS-a po polsku dostajesz razem oprogramowenie w wersji angielskiej.
Te oferty patrząc na cenę i możliwości nie są aż tak mocno wygórowane, ale według opisu w pełni legalne.
Dzięki za pomoc, zamówiłem już kabelek z VCDS 908 może dam radę, jak nie to za naukę angielskiego się wezmę
W więc pobawiłem sięmoim interfejsem i dalej nie mam komunikacji z samochodem. W dalszym Ciągu wykrywa Interfejs jako Ross-Tech ... ale w VCDS pisze, że nie podłączono do samochodu. Po podłączeniu do autka i przekręceniu stacyjki wpinam do kompa włączam VCDS i dioda na zielono. Ale jak już napisałem wywala komunikat, że nie podłączony do saochodu. I tak na okrągło.
Poprzez reanimacj przeszedlem zgodnie z opisem jednak w punkcie :
"10. Z katalogu Vidpidfix uruchom program vidpidfix.exe
1) najpierw zaznacz DEV#
2) Wciśnij przycisk Search
3) W okienku na dole powinny pojawić się dwa wpisy: 1 device(s) attached i w drugiej linii 0.
Zaznacz 0 tak jak na rys poniżej
4) Naciśnij Open
5) Naciśnij "Write default EE date"
6) Po zaprogramowaniu pojawi się napis EE_Program Complete!
7) Naciśnij OK i EXIT"
po wybraniu "4) Naciśnij Open" wywala mi błąd taki jaki się wysyła do Microsoftu z raportowaniem błędów i wychodzi mi z programu.
Pozostała procedura reanimacji idzie ok. Nie wiem czy to ta przyczyna czy inna?
Analizując pliki .ept sądze, że przyczyną może być ustawienie w pliku .etp pozycji:
C0 Signal=3
C1 Signal=2
C2 Signal=0
C3 Signal=1
C4 Signal=5
Tak ono u mnie wygląda.
Proszę tych, którzy mają taki sam kabelek jak mój czyli VAG912 o odczytanie programem MProg 3.0 swojego wsadu .etp zapisanie go i wklejenie lub wysłanie na PW.
Proszę też o dalsze wsparcie!
Pozdrawiam. Tadzik.
Tadzik zapodaj na priwa komplet co i jak z tą reanimacją, mam taki sam kabelek mogę potestować ale muszę najpierw mieć narzędzia ? Jeszcze się tym nie bawiłem.
[ Dodano: Pon 13 Wrz, 10 11:13 ]
Czy działają u was opcje włączone vsdsem.
1. Drugi prawy halogen ?
2. Halogeny jako dodatkowe światła stopu?
U mnie nie mogę tego odpalić, niby mogłem zakodować ale nic to nie zmieniało.
Ostatnio mam problem, aby vcds czytał sterowniki. Mam Windows 7 i tryb zgodności z XP i uruchamiam jako admin, urządzenie jest widoczne, komunikacja z autem także. Updatów żadnych nie robiłem, działam na wersji dostarczonym z fejsem. Wielokrotny reset, kluczyk-zapłon itp nie pomaga, wkładanie wtyczki do odbII czy innego portu usb to samo.
Przeinstalowałem także soft łącznie z resetem kompa. Dioda na wtyczce świeci na zielono.
Problem taki że soft po odpaleniu zaczynam skanować i pojawia się komunikat brak łączności z CAN-Gateway.
Może spróbuje to odpalić na kompie z XP.
Okazuje się że jednak wina windows7.
Na Windows XP SP3 wszystko śmiga, aż miło.
Udało mi się uaktywnić drugie światło halogenu, teraz ładnie 2 działają
Kolega pisał że to nie takie proste uaktywnić drugi halogen, to jest proste.
09- Długie Kodowanie- Bajt4 Bit4
Udało mi się uaktywnić drugie światło halogenu, teraz ładnie 2 działają
Kolega pisał że to nie takie proste uaktywnić drugi halogen, to jest proste.
09- Długie Kodowanie- Bajt4 Bit4
Kolego tommyk, możesz dokladnie napisać co ta opcja daje bo nie zrozumiałem z powyższych postów bo piszesz, że: "halogeny jako dodatkowe światło stopu". Zastanawialem sie jak halogeny moga być stop-em :roll:
Komentarz